Powered By Blogger

luni, 18 aprilie 2011

Sunt foarte trist.

Bună! Probabil că vă întrebaţi de ce sunt trist. O să vă spun.
Câinele meu de la ţara va muri. Eu am 2 câini. Pe fetiţă o cheamă Sarah si pe băiat îl cheamă Ţiţi. Ţiţi este cel care va muri. Îmi pare foarte rău de el. Nu este cel din poză. Dacă există doctori veterinari prin Giurgiu mai precis la Letca Nouă să îmi spuneţi vă rog! Vreau să ştiu dacă se poate face ceva din ce veţi afla din următoarea poveste:
 "El era un câine foarte drăguţ, energic, lătra mult, şi mânca ce i se dădea în farfurie.
Acum el nu mai mănâncă, nu mai latră şi nu mai este energic.
Noi credem că în timp ce a scăpat din lanţ, a fugit la o groapă de gunoi şi sărăcuţul a mâncat otravă." 


El vă cere ajutorul! Ajutati-l!!

Un comentariu:

  1. Bună.
    Îmi pare foarte rău!:((
    Chiar nu ştiu,pentru că sunt din rm.vâlcea.
    Sper să găsiţi pe cineva şi ca Ţiţi să se faca bine.

    RăspundețiȘtergere