Powered By Blogger

vineri, 7 ianuarie 2011

Selena Gomez (interviu)

Ce cadou tia daruit Nick de ziua indragostitilor?

Selena: De ziua indragostitilor, am avut un concert in Philadelpia. Miam petrecut ziu alaturi de fani, nu alaturi de Nick.

Dar esti impreuna cu Nick, nu?


Selena: Da, iesim impreuna. Sunt fericita ca il am pe Nick, si ca este un prieten apropiat si devotat. Ne distram foarte bine impreuna. Dar eu am doar 17 ani. Nu sunt pregatita pentru o relatie in adevaratul sens al cuvantului. Iar pentru casatorie sunt mult mult prea mica.

Anul acesta vei implini 18 ani. Te simti matura?


Selena:La 14 ani eram destul de nesigura pe mine. Ma lasam intimidata usor, chiar daca nui lasam pe ceilalti sa vada asta. Acest lucru sa schimbat. Sunt inca departe de a fi genul cu gura mare, dar acum am mult mai multa incredere in mine. Stiu ce pot. Si stiu ca de obicei imi fac treaba bine. Sunt mai increzatoare si relaxata in fata baietilor.


Cum ar trebui sa fie baiatul visurilor tale?


Selena: Mi se pare important pt un baiat sa fie cool si sa aiba incredere in el. Nu-mi plac baietii indecisi sau nesiguri pe ei. Si, bineintales trebuie sa aiba simtul umorului.


Este Taylor Lautner genul acesta de tip? Se spune ca ati fost pe ascuns o pereche....


Selena:Taylor este un om foarte dragut. Dar mai mult de atat nu vreau sa comentez...


Piesele de pe albumul "Kiss & Tell" sunt mult mai rock si mai incisive decat muzica lui Miley Cyrus,cu care esti tu comparata in permanenta. Cum tiai dezvoltat stilul?


Selena: Prin incercari. Am simtit in studio ca muzica rock mi se potriveste de minune. A fost important pentru mine ca piesele mele sa dea fanilor putere si optimism. Asa ca albumul este unul agresiv,dar agresiv intrun sens bun si pozitiv!


Te enerveaza comparatile cu Miley?


Selena: Da! Dar acest lucru nu are deaface cu Miley. Ea nu are nici o vina. Suntem prietene si ne intalegem foarte bine. Chiar daca suntem firi diferite, ne respectam si suntem pe aceasi lungime de unda.


Doresti sa fi un model pentru fanii tai? Selena: Da!, 100%! Vreau sa fiu alaturi de fanii mei. Cele mai multe sunt fete, majoritatea chiar umpic mai mici decat mine. Si sunt fix la varsta la care se descopera si au parte de experiente noi, lucru care poate fi destul de dificil. Vreau sa ii ajut sa treaca cu bine prin aceasta perioada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu