Powered By Blogger

miercuri, 16 februarie 2011

Justin Bieber, suparat si dezamagit dupa Grammy

Justin Bieber, suparat si dezamagit dupa Grammy

 Justin B. se declara "dezamagit” si "suparat” din cauza ratarii premiilor Grammy din acest an, insa ramane increzator ca va castiga cel putin un trofeu in viitor.
Starul canadian a fost nominalizat la categoriile Best New Artist si Best Pop Vocal Album pentru My World 2.0, insa a pierdut in fata Esperanzei Spalding si excentricei Lady Gaga.
Bieber recunoaste ca esecul a fost devastator pentru el, insa si-a jurat ca anul viitor nu va pleca acasa fara trofee:
"Nu aveam nicio idee despre ce urma sa se intample. Am muncit din greu acesti ani, asa ca nu va voi minti – am fost dezamagit. Ma voi intoarce anul viitor si o sa aduc cateva acasa (n.r. Premii). Acum am motivatia necesara sa muncesc mai mult decat anul trecut. Va fi greu, dar trebuie sa incerc`, a declarat Justin pentru Mtv.
In plus, intr-un mesaj publicat pe Twitter, Justin scrie:
`Bineinteles ca am vrut sa castig. A fost si este visul meu suprem, sa castig un Grammy. Daca am fost suparat? Da. Dar m-am si bucurat pentru ea (n.r. Spalding).Cineva mi-a spus in seara asta ca nu victoriile te definesc, ci esecurile. Am pierdut, dar nu consider ca aceasta a fost ultima mea sansa".
Pana si Usher, mentorul adolescentului, s-a declarat uimit ca Bieber nu a luat trofeul pentru Best New Artist:
"As fi vrut ca Justin sa castige", s-a destainuit artistul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu