Powered By Blogger

sâmbătă, 19 februarie 2011

Gigi Becali canta Oaia mea cu Ana (video)

Gigi Becali, prin vocea celei mai cunoscute sosii, Dragos Stoica, canta despre "Oaia Mea".

Dupa ce au lansat doua imnuri de succes - imnul crizei "KK Maka" si imnul rromilor expulzati din Franta "Liberte, Egalite, Expulse - cei de la Serviciul Roman de Comedie revin cu un nou "hit": Oaia Mea.
"A fost o filmare la - 11 grade Celsius, in care toata echipa s-a aruncat in "valurile gerului" ca eu sa plonjez printre oi, pentru ca apoi sa-si umfle toti falcile de ras cand m-au vazut cu gura inclestata de branza”, povesteste amuzat Dragos, citat de Click.
Si a fost destul de multa branza, pentru ca, dupa cum recunoaste Dragos, la filmare a trebuit sa manance aproape 1 kg de branza.
"Am infulecat cam jumatate de kg telemea si 300 gr de branza de burduf".
Clipul intitulat "Oaia mea" este o parodie dupa melodia Elenei Gheorghe "Vocea ta".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu